lunes, 6 de febrero de 2012

MANIFESTACIÓ (26-01-12) CONTRA LES RETALLADES IMPOSADES PEL CONSELL VALENCIÀ


El passat 26/01/2012 al voltant de 100 membres del PCPE, Esquerra Independentista de la Plana, CGT, PAH i Casal Popular formaren un grup per tal de participar en la multitudinària manifestació que tingué lloc a la capital de La Plana en contra de les retallades imposades pel consell valencià. Unes retallades que no només afecten a les butxaques dels i les treballadores que depenen de les conselleries afectades, sinó també a TOTA la ciutadania valenciana al vore's reduït de forma dràstica el pressupost destinat a la despesa sanitària, d'educació, de justícia, de benestar social, etcètera.

Què ens volen dir amb açò? Som nosaltres culpables d'aquestos malbarataments de diners públics?

No podem oblidar que mentre que molts alumnes d'aquesta província estudien en barracons, la generalitat gastà 157 milions d'euros en la construcció d'una explanada (per tal de poder ser considerat aeroport és necessària la presència d'avions) en mig del no-res per acabar coronant-la amb una estàtua d'un personatge imputat en delictes contra les arques públiques.

Mentre cinc centres que s'havien de destinar a oferir ajuda a persones amb diferents capacitats, gent major i d'altres romanen tancats per falta de pressupostos per a la seua posada en marxa, el manteniment de la famosa “explanada” costa com a mínim 9 milions d'euros anuals.

És cert que els convocants d'aquesta manifestació no són del nostre gust, ja que dos d'ells acaben de signar el segon acord per a l'ocupació i la negociació col·lectiva que no deixa de ser un clar retrocés salarial dels i les treballadores de l'Estat espanyol. A més, fa ja uns mesos, signaren també el vergonyós pacte de les pensions.

La majoria dels convocants també són signants del conveni de correus que vulnera de forma considerable els drets fonamentals de la pluralitat sindical (com així ha reconegut l'Audiència Nacional).

Per això des d'aquest sindicat fem un crida a tota la ciutadania castellonenca: les protestes contra les retallades socials, contra l'agressió mediambiental i contra la reforma laboral que ens volen imposar, i que ja tenim pràcticament pactada, han de continuar.


PERQUÈ SI TOQUEN A UN, ENS TOQUEN A TOTS-

UNITAT DE LA CLASSE TREBALLADORA, JA!


El pasado 26/1/12 unos 100 miembros del PCPE, Esquerra Independentista de la Plana, CGT, PAH y Casal Popular formaron un grupo para participar en la multitudinaria manifestación celebrada en la capital de la plana por los recortes del Consell Valencià, unos recortes que no solo afectan a los bolsillos de las y los trabajadores que dependen de estas Conselleries , si no que también afectan a toda la ciudadanía de esta comunidad al verse reducido drásticamente las cuantías para gasto sanitario, educación, justicia, bienestar social ,etc.…..

¿Qué nos quieren decir con esto? ¿Que somos los culpables de sus despilfarros?

Y es que no nos podemos olvidar que mientras muchos de los alumnos de esta provincia estudian en barracones, la Generalitat se gasto 157 millones en construir una explanada (para ser considerado aeropuertos es necesario aviones) en mitad de la nada para acabar coronándola con una estatua inspirada por una imputado en delitos contra las arcas públicas.

Que mientras 5 centros presuntamente destinados a ayuda a discapacitados, ancianos y demás seres humanos permanecen cerrados por falta de presupuestos para su puesta en marcha, el mantenimiento de la famosa explanan cuesta como mínimo 9 millones de euros.

No es mas verdad que los convocantes de esta manifestación no son de nuestro agrado, ya que 2 de ellos acaban de firmar el segundo acuerdo para el empleo y la negociación colectiva que no es mas ni menos que un retroceso salarial de las y los trabajadores del estado español y hace unos meses ya firmaron también la estafa de las pensiones.

La mayoría de los convocantes también son firmantes del convenio de correos que vulneraba los derechos fundamentales de pluralidad sindical (como así a reconocido la audiencia nacional).

Por eso desde este sindicato se hace una llamamiento a toda la provincia de Castellón para que sigan las protestas contra los recortes sociales, contra la agresión al medioambiente, contra la reforma laboral que nos quieren imponer y que gran parte de ella ya ha sido pactada.


PORQUE SI TOCAN A UNO, NOS TOCAN A TODXS-

UNIDAD DE LA CLASE TRABAJADORA, YA!




No hay comentarios:

Publicar un comentario