lunes, 17 de septiembre de 2012

COMUNICADO Y FOTOS 15-9-12








La federació local de Castelló va acudir a la manifestació del 15 de setembre a Madrid en el bloc alternatiu i crític que la CGT i altres organitzacions van formar paral · lelament a l'oficial.

Els 50 membres que va formar l'expedició de Castelló, es van unir a les milers de persones que formava aquest bloc i junts vam recórrer els carrers de la vila, per denunciar les atrocitats comeses contra la classe treballadora, tant pels partits polítics majoritaris, com pels sindicats institucionals.

Seguir lluitant, fins que els nostres drets siguin recuperats, per això us convidem a participar en la pròxima vaga de consums del dia 26 de setembre i la VAGA GENERAL del 31 d'octubre.

Salut i anarkia





 
La federación local de Castelló acudió a la manifestación del 15 de septiembre en Madrid en el bloque alternativo y critico que la CGT y otras organizaciones formaron paralelamente a la oficial.

Los 50 miembros que formo la expedición de Castelló, se unieron a las miles de personas que formaba este bloque y juntos recorrimos las calles de la villa, para denunciar las atrocidades cometidas contra la clase trabajadora , tanto por los partidos políticos mayoritarios, como por los sindicatos institucionales.

Seguirnos luchando, hasta que nuestros derechos sean recuperados, por eso os invitamos a participar en la próxima huelga de consumos del dia 26 de septiembre y la HUELGA GENERAL del 31 de octubre.

Salud y anarkia







No hay comentarios:

Publicar un comentario