jueves, 2 de mayo de 2013

1º MAIG A VINARÓS I CASTELLÓ


La CGT va participar en sengles manifestacions per a Vinaròs i Castelló per a revindicar aquest dia de lluita de la classe treballadora.

Lla celebrada en la població de Vinaròs, que va partir des de la plaça de l'Ajuntament, va ser secundada per 800 persones en un bloc unitari de diversa índole sindical i cultural.

Per la seva banda, a Castelló, altres 1.000 persones, aglutinades dins de la Coordinadora pel Repartimen del Treball i la Riquesa, van recórrer els carrers com en anteriors anys amb consignes en contra de les contrareformes llançades pels dos últims governs de l'estat opressor espanyol, afavorint a la banca i la patronal.

El poble treballador de Castelló i les seves comarques seguirà lluitant al costat de la Confederació contra l'explotació de la classe treballadora, des de cadascuna de les seves comarques, fins que s'acabi tota l'explotació de l'ésser humà.

Visca el 1r de Maig, salut i anarkia.

CGT-Castelló



  


 La CGT ha participado en sendas manifestaciones del 1 de Mayo  para revindicar este día de lucha de la clase trabajadora.

La celebrada en la población de Vinaroz,  que partió desde la plaza del ayuntamiento, fue secundada por 800 personas en un bloque unitario de diversa  índole sindical y cultural.

Por su parte, en Castellón otras 1000 personas, aglutinadas dentro de la Coordinadora pel Repartimen del Treball i la Riquesa , recorrieron las calles como en anteriores años con consignas en contra de las contrarreformas lanzadas por los 2 últimos gobiernos del estado opresor español, favoreciendo a la banca y la patronal.

El pueblo trabajador de Castello y sus comarcas seguirá luchando junto a la Confederación contra la explotación de la clase trabajadora, desde cada una de sus comarcas, hasta que se acabe toda la explotación del ser humano.

Viva el 1º de mayo, salud y Anarkia.
CGT-Castel
 



No hay comentarios:

Publicar un comentario